Hoxe é

martes, 5 de febrero de 2008

Entroido 2008 no cole

Xa pasou o Entroido, ou coma din por algunha zona de por eiquí, “Morreu o Entrudo”. No cole fixemos o clásico festival, co programa xa coñecido por todos. Houbo un par de novidades; estreamos equipo de son (300 W que Luis soubo aproveitar) e fixemos un obradoiro de carautas de escaiola. Mágoa que a rapazada fixera as carautas para logo non usalas. :’-(
Sinalar positivamente a alta calidade dos traballos presentados nos diversos concursos; carautas, disfraces ou sobremesas, pero sinalar negativamente a escasa participación. Veña, ou, que non se diga que sodes valdeorreses… só 5 concursantes nos disfraces. A outra nota negativa foi que aínda non se entregaran os premios ós mellores disfraces e xa estaba o pavillón case baleiro. Apenas estabamos os que daban os premios e os que os recibían. E falando de premios, os agraciados foron:

Sobremesas:
1º premio: Brais Guitián, 3º E.S.O., torta de noces e abelás
2º premio: Alex Álvarez, 3º E.S.O., torta de mazá
3º premio: Javier Fidalgo, 1º E.S.O., torrijas
Mención honorífica ou accésit: Jacobo Martínez, 1º E.S.O., orellas

Carautas:
1º premio: Lucía Alonso, 3º E.S.O.
2º premio: Victor Tato, 3º E.S.O.
3º premio: Vicente García, 3º E.S.O.

Disfraces:
1º premio: Brais Guitián, Víctor Tato, Vicente García e Alex Álvarez, 3º E.S.O., vellos
2º premio: Pedro Amaro e Joel López, 2º E.S.O., matrimonio
3º premio: Adrián Blanco, 4º E.S.O., meiga

Noraboa ós premiados e a todos os participantes (que son case os mesmos), e sobre todo ó curso de 3º de E.S.O., que acadou a práctica totalidade dos premios. Esperamos ter fotos da festa e colgar eiquí algunha delas.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Me parece que es su idea particular de que los niños no participaron en el desfile de Carnaval. Yo vi disfrazados a todos los niños de primaria y a bastantes de secundaria. Lo que ocurre es que este año me pareció que la mayoría se apuntaron a la temática del baile, aunque luego no participaran como comparsa en el concurso. También hay que respetar a los que no quieren disfrazarse. ¿No será que usted no los motivó lo suficiente?

Anónimo dijo...

Esto de escribir comentarios anónimos tendría que estar prohibido…pienso que si alguien quiere opinar sobre algo lo primero que tendría que hacer es darse a conocer, mucho mas si es un comentario como este.

Sin ánimo de meterme con nadie ni ofender… porque este blog no está para eso evidentemente, pero hay un par de cosas en ese comentario con las que no estoy muy de acuerdo:

-¿Cómo que vio a bastantes chicos/as de secundaria disfrazados? Si contamos todos los alumnos que hay en secundaria, los que se disfrazaron no me parecieron “bastantes”, mas bien fueron poquitossss…

-¿Cómo que no se les motivo lo suficiente? Me parece que esa pregunta va dirigida a la persona menos indicada… en ese colegio algunos profesores (no todos) no hacen otra cosa que intentar animar a los alumnos a participar en cualquier concurso de interés…uno de esos profesores es él…estuve cuatro años en ese centro y se como va eso…